maandag 15 november 2010

Carnaval.....

Optreden van de 6 meiden samen met big Benny:

Op zondag was de opening van de carnaval in Sittard. IK was daar al vanaf ongeveer half 3. Omdat mijn zusje moesten dansen, maar ik kwam ook voor de meiden die gingen optreden. Fabrisio was voor hun en daarna kwam Big Benny. Dat was rond kwart over 6. De 6 meiden : Kjille , Orly , Yara, Lotte, Marieke en Celine  ging samen met Big Benny optreden. De personal coach (Floor) was er natuurlijk ook bij. Ze waren daarvoor best wel zenuwachtig, maar toen ze op het podium stonden gingen ze helemaal los. Ik moedigden ze aan en tegelijkertijd zat ik met mijn telefoon hun te filmen. Toen ik dacht dat het afgelopen was gingen ze langer door. Want volgens mij was Big Benny in een goede zweer. Bij het laatste liedje kwam zelfs het zusje van Kjille op het podium. Samen met een vriendinnetje. En kregen een groot applaus. Na het optreden gingen ze nog even met Big Benny op de foto.  Helaas kon ik niet meer lang met ze praten want ik moest naar huis. Dat was het verhaaltje van het optreden samen met Big Benny.

Gemaakt door Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten