woensdag 8 december 2010

Weekverslag

Ik werd wakker en ik keek door het raam en ik dacht joepie er ligt sneeuw. Ik ging samen met Marieke te voet naar school. Het was best wel koud. Op school hadden we het 2de deel van de rekentoets. Dat was dan weer niet leuk.
Dinsdag hadden we gewoon weer een saaie schooldag.
Woensdag ging ik weer met Marieke te voet naar school. Mijn tenen waren bevroren en gelukkig mochten we voor school naar binnen. Bernice zei dat ik mijn voeten tegen de verwarming aan moest doen en toen waren mijn voeten ontdooit :p we hadden veel op de weektaak staan dus we moesten hard werken. Donderdag hadden we weer veel op de weektaak staan, maar gelukkig waren Tessa en ik zo klaar. In de pauze hebben we een sneeuwballen gevecht gedaan. We zijn ook naar de bieb gegaan. Dat was niet leuk want ik was gevallen en Lotte ook. Maar dat was wel grappig. Vrijdag hadden we surprise. We zijn gaan bowlen en dat was leuk! 
Het was een leuke week vooral met veel sneeuw.

Groetjes van  Orly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten